Diari March 20  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

Semalam after aku tulis my previous blog, aku call my mum, then tak ada answer then aku pun continue buat keje math aku. then my mum call using my dad phone, aku pun ada tanya kat my mum how papa condition? is he ok ? my mum cakap my dad ok.. alhamdulilah dah sihat dan better than yesterday. then my mum bagi phone kat my dad, i borak-borak with my dad, then i pesan suh my dad jaga diri, makan ubat and moga cepat sembuh; terus terang aku memang tak dapat tahan sebak sebab ni first time dalam hidup aku, one of my family especially my dad masuk ward i tak dapat nak lawat. sedih sangat.. ada juga tanya my dad and my mum yang i nak balik, but they told me that i dont need to back home because my dad dah ok and my dad will come to my university. I just "surrender" with their decision even thought kalo boleh i tak nak lah my dad drive sampai perlis, jauh kan.. lagipun dengan condition tak sihat. harap-harap my dad will go with their friends. So rasa tenang sikit i nanti. maybe my dad terus datang perlis after campaign dekat Perak and Kedah kot.. sejurus habis Perhimpunan Umno.


Then, pagi tadi plak time aku nak ambik wuduk solat subuh, aku gosoklah mata aku sbb rasa gatal. then my eye (right side) become so RED! then, i asking for one of my besties, mursyid for his eyemore. then after awhile; my eye become ok. after class account i buy eyemore and withdraw my money. empty maa. ni plak still ada hutang RM10 with syahmi for "Baju korporat".

This entry was posted on Friday, March 20, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting