Dinner CS110 UiTM PERLIS DIS 2008  

Posted by: Fakhrul Zakry in , ,

well aku baru je balik dari dinner aku around pukul 12.10 am tadi. so tired and sleepy. tapi ku masih lagi gagahkan mataku ntuk mengadap laptop aku nih!

hah. ni yang aku nak habaq kat hangpa satu kisah malang dan lucu terjadi pada aku masa nak pi dinner! mak oih. hang tau! aku tertinggal bas ATAU LEBIH TEPAT BAS TINGGALKAN AKU!! aku pi ambik barang aku actually. mula2 ttinggal tie, then sempat lagi naik bas and i org first naik ok! then aku rasa ada lagi barang ttinggal, cepat2 aku call helmi suh ambik barang aku dalam beg aku and suh dia tunggu kat dining.. lamanya tunggu. x nampak lagi dia. mmg firasar aku dah dpt detect dah yang aku kena tinggal! hehe.. then bila aku sampai kat orange. mak oih BAS TAKDE, then, "mak oii" jenuh aku blari ke pintu pagar gate kejar bas, mujur bas aku dah brhenti da..btw(credit and thank with love a lot to SARA sebab menjerit yang aku tertinggal lepas aku call dia bahawa aku ditinggalkan !!!) malu aku bukan kepalang, yelah sumer tau aku tertinggal bas. tapi aku macam biasa maintain ngan muka tak tahu malu aku.. hahahaha.. berpeluh aku lepas jadi atlet for this dinner! dekat 1km kot blari nak sampai pintu gate besar tuh! Hehehe.. btw, it's ok for me. mujur dah biasa pi gym.. ceewah. KLAS gitew.



kiteorang nye dinner kat tengah laut tau..(for sure ada sambungan jambatan yang dipanggil apa ntah..) dimana tempatnya adalah hak milik "putra brasmana hotel"(ngak pasti ejaannya betul atau salah)

makanan x ok mana la. coz seafood + "steambot" + nasi goreng.. rimas dengan "STEAMBOT" yang amat tidak begitu " sedak" walaupun aku memakannya agak boleh tahan.. aku makan je x kira masak ke atau xlagi.. konfirm aku sakit perut esok. haha..


lepas habis tu kiteorang sumer berposing for sesi photography sendiri bikin punya... picture-picture nya nanti "ambe" upload ok! time balik tu, aku yang the first naik bas and aku tak ditinggalkan lagi! heheheh.. ok c u gain bebeh!!!

aku terlalu kecik ker? OMG. hanya kepala? kepala 9 dari kanan.


--note----

ambe :saya
sedak :sedap
steambot :steamboat

This entry was posted on Sunday, March 22, 2009 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting