Papa  

Posted by: Fakhrul Zakry in


semalam, masa aku on da way nak ke ganti account adik aku send message cakap ambulans datang umah aku sebab ayah aku sakit, paru-paru berair.. aku terkejut sangat.. for sure lah tak dapat nak concentrate mana kan masa study acc tu, tapi alhamdulilah aku still cuba follow up masa prof ajar. then habis kelas acc aku pi beli topup, then i call my my lil bro, asking about my dad condition. Dia cakap x lah teruk sangat, tapi papa kene guna gas oxygen, hope everything will be fine, aku x pasti lagi akan balik ke tak, perasaan nak balik tu ada; yelah siapa tak sayang ayah kan. aku selalu doakan kesihatan parents aku . siblings aku. family aku. my friends and including me.


papa kena sembuh cepat tau. abang dan semua akan doakan papa cepat sembuh tau. abang sayang sangat papa. papa kena makan ubatla. and try to avoid smoking! okeyh. love u. give u a lot of huge dari perlis. missh u so much papa.. mama.. abang rindu..

This entry was posted on Thursday, March 19, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting