Terhimpit  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Assalamualaikum..
lama gak x tulis blog ni yerp.
yeah.
this sem bit busy and class pun mampat..

sem ni gak aku kenal ngan saif(nicname aku taruk), well. he nice. and senior kat tempat aku.
well. aku pun baik lah jugak ngan dia ni and xlah sampai meminggirkan 7sibling's aku, tapi semenjak dua menjak ni aku rasa macam ada something lah.
sakit hati, rimas pun ada.. geng2 aku mcm marah ngan aku pun ada sbb dah jarang lepak ngan dorang, yelah . mostly cuti, aku with saif. pi jalan2 duk lepak2.

and semalam aku tido bilik dia. and saif ni demam and sakit tekak lah plak, :(
so aku pun just layan cerita and surf internet and do some work. huhu.

and semalam jugak lah aku try entering code phone dia, biasanya code dia 12345 jer. tp aku test2 semalam tak boleh, so aku pun takut aku tersalah tekan or what. then aku cuba jugak lah beberapa kali.. and aku rasa maybe dia dah change pass. so aku pun tutup laptop and sumer trus tido.. pagi subuh tu aku bangun, aku tengok dia macam lain macam jer.. macam ada something wrong, then time dia gosok tu aku ternampak hp maxis aku, bukan apa, aku guna no. maxis aku untuk kacau dia.. and aku cepat-cepat ambil hp tu .. aku tenung dia lama- lama.. takut jugak aku kalo aku kantoi kacau dia.. haha.. then aku pun duk atas katil sambil check phone aku. HUH, dia dah dapat detect! how? aku tengok recent call aku ada no celcom dia!. OHHH. then aku menung2 jap.. then aku tegur dia.. marah ker? then dia senyum2.. katanya dia dah lama tahu, tapi aku tak dapat nak percaya mana.. sebab kalo dah tahu kenapa air muka berubah, tak macam saif yg aku kenal jer. hurm.. timbul plak rasa bersalah.. then aku pun minta izin mau balik la. sbb dia pun ada klass kul 8 and aku lak x der klas today.

Around pukul 10a.m, ada mesej dia sampai ke hp aku.. adalah meseg something2.. and dia pun ada bagitau hp nokia dia terblock sbb aku test code banyak sangat. ohh. what am i doing. aku tak try and nak berniat nak geledah pun, tapi baca mesej dia wat aku rasa bersalah sangat.. aduii.. skang ni pun aku tak jumpa lagi dia and maybe petang ni aku pi jumpa dia kot, mana tau aku bleh tolong(erk..) and skang ni pun aku tengah google dalam internet ttg UNBLOCK NOKIA PHONE!. ohh.. harap harap.. jangan lah ada selisihfaham. .. tak sanggup!. hurm..

This entry was posted on Friday, January 23, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting