Sehari Selepas Cuti  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Hurm, semalam aku tak jumpa saif pun, maybe dia marah aku kot. Ye lah. Dari ayat mesej dia aku tau dia teramat terkilan dengan aku. Aku harap lepas cuti ni semua akan kembali pulih, ohhhhh.

So frusted, jarang aku gaduh ngan member aku ni. Sekarang ni plak aku tengah buat assignmen CTU, kena buat essay tentang buku yang kit abaca and do the analisis apa yg boleh didapati dari buku tu. Aku pilih tajuk Pertalian Antara Jin Dengan Manusia, aku pilih tajuk ni sebab aku suka baca cerita ghaib-ghaib ni..


Tetiba sakit perut.. k..

This entry was posted on Saturday, January 24, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting