Diari 20 JULY 2008  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Pagi ni aku bangun pukul 5.10 pagi, sumer dak kolej aku wajib solat berjemaah subuh (dikatakan ini tradisi kolej), mengikut putaran, minggu ni dak kolej aku yang kena gi masjid untuk solat subuh. Apasajalah, tak membebankan pun. Pada pukul 8.00 aku dan dak2 baru sumer kene berkumpul depan bilik mpp untuk dibawa ke kelas mengikut course.(btw, aku dak cs ; computer sc). Masa kelas tulah aku bagi fail pendaftaran aku, ic, n bla33..habis kelas tu pukul 10 lebih camtulah. Pada pukul 2 plak, kiteorang gi banguna HEP untuk salin jadual kelas aku. Aku group CSD1Af. Lepas habis class tu aku x tau nak buat apa. Nak wifi x tau kat mana. Then kau pun layan je lagu sambil rindu sgt!!!! Dekat kekasih hati aku. Huhu. Ni wat aku rasa nak nagis nih. Keh33 aku ni mmg mudah nangis kalo ttg org aku syg. Haish. Then aku gi kat mushroom (panggilan untuk kedai,gerai apa2lah then ada jugak yg dicalled “Orange”) untuk beli cermin dan kertas paper exam. Masa tulah aku Nampak ramai dak2 bwk laptop mcm surfing kat tgh2 mushroom tu. Maybe situ kot tempat wifi, haish. So sux. Jauh lah dr kolej aku. Wifi kat kolej pun xleh guna. Sial!(opss. Ntah ada atau x.) lepas balik bilik, aku gi solat asar then duk sesaje sambil tulis diari aku nih. Hihi.. sayang aku plak now on day ke KLIA nak balik ganu. Huhu. Rindu kat syg !!! sambil msg2, aku suh sayang aku check email aku tgk ada x fail plkn yg adik aku antar sbb tu aku nak bagi untuk pengecualian kesatria(kokurikulum ) for 1 sem. Pada malamnye dia msg aku dan aku plak gi out ngan dak2 baru and my ex bestfriend kat mrsm dulu. Tyme nilah aku dapat cam skit jalan2 kat sini… then aku pun after round2 campus. Then balik bili. Solat n tido…

This entry was posted on Sunday, July 20, 2008 and is filed under .

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting