Diari 19 JULY 2008  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Setelah siap berkemas dan check out dari Putra Palace Hotel di Kangar, aku dan keluargaku pun bertolak ke Uitm Perlis, di Arau untuk menghantar aku ke situ. Setelah sampai di sana perasaanku amat berdebar-debar..hatiku pilu.. bercampur ghairah untuk menempuhi alam mahasiswa. Setelah habis urusan kolej, aku mula bersalam dengan semua.. dengan papa, mama, klong, angah, dan adik.. bibi dan la x dapat menemani aku kerana mereka sedang belajar di UKM dan Utem. Setelah keluargaku balik, aku mula sedari ada sesuatu yang aku lupakan. Ia, aku lupa untuk membaca notis di dalam fail pendaftaran, alhamdulilah aku dapat mengikuti program yang bermula pukul 2.00ptg dengan “ok”. Di masa itu juga perasaan ku pilu mengenangkan kekasih hatiku jauh di Terengganu dan keluargaku.. serta rakan-rakanku.. di Terengganu. Tak dapat aku bayangkan bagaimana hidup aku disini selama 3 tahun, pernah aku terfikir untuk bertukar kampus. Namun aku pendamkan dulu hasrat itu untuk mengalami keadaan disini selama 1 sem sebelum aku menetapkan keputusanku.. Lupa aku ingin ceritakan tentang roommates aku. Pada Hari ini aku masih tak berjumpa dengan roommates kerana diorang sumer balik rumah., al maklum org kedah dan perlis. Pada malam pula aku ke bilik kuliah untuk mendengar taklimat mpp mengenai kelab-kelab yang ada di Uitm perlis ni. Ketika aku hendak masuk bilik pada pukul 11.00 malam, sumer penghuni kolej cendana kena ro-call! (masa ni aku teringat balik time kat mrsm.huhu.. ) , ingat ke bila dah masuk university xder rocall, rupanye still ada. Huhu. Pada hari ini jugak aku berfikir untuk duduk di rumah sewa, namun apabila difikirkan agak susah jugak nanti. Malam ni aku tidur sendirian tanpa tutup lampu.. syg.. I miss u.. I love u su.. hihi saying dier sgt!!

This entry was posted on Saturday, July 19, 2008 and is filed under .

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting