Diari 21 JULY 2008  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Hari ini roommate aku balik. Ic. Nice je dia ni. Baik . roommate sorang lagi tu aku x kenal lagi. Sbb dia pun x sampai lagi., haish. Kelmarin gak aku start kuliah. Aiseyh, byk dah aku kena study ni. Aku pun byk kenal ngan member baru a.k.a classmate aku. Kenal ngan zifi, nice nick huh. Btw. He’s nice la, aku ada pape byk tanya kat zifi and ajib. Kelmarin gak lah hari dlm tables aku, yang aku rasa paling padat. Aisseyh.. hamper full. Sampai 6.30 lebeyh class. Huhuh. Balik bilik., lepas bersiap aku pun out, igt nak cari buku text tp wait dulu lah esk baru aku cari.. aku pun bawak laptop aku gi cc. aku online sana, huhu, miss my b. baca msg dia dlm my fster, sedeyh aku tau. Syg sgt kat dia., pujangga hatiku tue.. mlm tnye lak aku lupa nak wish nite kat dia sbb dah tertido. Huhu. Tired…zzzz muah syg ssgt kat die.

This entry was posted on Monday, July 21, 2008 and is filed under .

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting