Kenangan Lama  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

Hello Sumer, tadi after balik drive dari umah my grandma hantar jewels, gi lah teman my mum tengok album masa dulu2.. teringat plak zaman aku kecik dulu.. gemuk sangat...


TAHUN KEHIDUPAN;

bayi-6 tahun :
ZAMAN SANGAT COMEL
7tahun-11 Tahun :
ZAMAN KEGEMUKAN
12Tahun- 16Tahun : ZAMAN KEKURUSAN
17Tahun-19Tahun : ZAMAN PERALIHAN.


hahahaha
korang nak tengok masa aku 7tahun-11 Tahun?


masa ni aku agak montel dan STOCKY kerana aku sudah pandai masak telur, nasi goreng, dan semua resipi pelik-pelik aku(family aku cakap).

darjah3 kot masa ni



darjah 4 kot
kelakar kan bila kita imbas balik kenangan masa kecik.. dalam aku ketawa, ada juga aku sedih sebab aku pernah menidakkan zaman kegemukan aku dulu. yelah. sapa nak jadi gemuk kan. walhal sekarang ni aku rasa aku macam dah makin naik ni. hehehe. tapi harapan aku agar aku sihat sejahtera suda..



dan kini aku kembali langsing(x langsing mana pun. haha) dek keaktifan aku dalam sukan (bola tampar, bola baling, basikal) masa umur 12 tahun dan kediety aku masa form2 dan form 3.. kini aku maintain, turun-naik masih terkawal. hehe

aku kini. haha




//bole jadi duta SlimWorld nih..

This entry was posted on Sunday, May 24, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 ciuman

haha..t'ingt zmn2 sjkc wkf tpai...

tulah, tau xper .. dulu aku gemuk gile kan. huhu

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting