Bersama Menyayangi POKYONG  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

haha, mesti korang wondering siapakan pok yong yangteramat disayangi itu. hahaha.

lepas aku abis update affiliate banner aku, aku on facebook and skype and all my social networking a/c. then masa skype sheikh ajok aku gi bandor esok. But then, my reply; AKu nok gi psm esok.



bermula inilah kisah pokyong bermula..:

pokyong popular kerna:

mulutnya.
skemanya.
baiknya.
jahatnya.
ngumpatnya.
reaksinya.
ceritanya.
tahilalatnya(fahmi ckp).
cararempitnye.
dan semuanya.
hahaha



Siapakah pokyong?
A)Cikgu MOTOR PSM
B)Pakguard PSM
C)Kawan Sheikh dan Fahmi
D)Kekasih Gelap Maimunah
E)Cikgu KERETA PSM

Untuk Dapatkan jawapan Sila Click Di Sini JAWAPAN PANAS


okes. itu saja dari peminat fanatik pokyong; ridwan & semua pelajar PSM. haha

This entry was posted on Saturday, May 23, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting