Kembali ke Barzakh  

Posted by: Fakhrul Zakry in


Assalamualaikum ..


huhuhu. actually skang ni aku tengah gile punya berdebar. Final Exam is coming, and aku plak still BLUR... what the pathetic i am huh...

First is CSC159.. then java.. then math.. then acc.. then ctu.. then bel.. then balik UMAH...

ok, berbalik kepada main title.

tadi, time aku study csc159, amar call aku.. bagitau aku yang Mijan(one of my friends) telah pergi buat selama-lamanya.. sedih dan terkilan juga.. teruk jugak kot accident tu..
depan masjid tepi umah aku plak tu.. terheret dengan trailer kata amar and adikku.. huhu..

then masa study tu jugak, kawan aku , fahmi dapat call dari family dia. yang nenek dia baru meninggal.. so sad kan..
papepun. yang hidup teruskan hidup and terus beribadat kepada Allah swt.. supaya selamat di Dunia dan Akhirat...

aku slalu doaka Allah swt panjangkan umur parents, family, aku, friends.. and ampunkan dosa dan berkati family aku.. terangkan hati...


ok.. wassalam.


// sedekahkan Al-Fatehah buat semua Saudara SeIslam kita yang telah pergi...

amin....


// sambung study malam ni. letih study. skang baru ada break skit.. gotcha.

This entry was posted on Sunday, April 19, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting