its not a secret to tell about feeling  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,



sekejap je masa berlalu kan..


aku pulak dah nak habis sem 2..


next sem jadi senior part3..


harap-harap jangan ada paper yang kena repeat..

kelas sumer dah habis....

dah masuk study week pun.....

ramai yang balik....

tapi aku.....


tak balik pun.....

walaupun exam start 22 april.....

sebab aku takut......


takut tak study kalo aku balik.....


and aku akan repeat paper.......


sebab fail......



harap-harap....

semua tu hanya mimpi yang takkan jadi kenyataan....



java... comp.... math.. acc.... bel ... ctu....

sumer tu aku kena jawab time final...

rasa kosong sangat...

java aku asyik fail je test...

comp lak aku fail test 1.. test 2 pun cukup2 makan....

math. ....

alhamdulilah.. bolehlah..
tapi kena hafal formula laa......


acc lagi kecewa....

semua test fail kot....
harap kan quiz and stimulation jer......


ctu pun biasa je....

harap2 still dapat A for this sem..


mesti nanti lain kan....

aku rindu kelas Bel260 and Mat105...

suka sangat Madam Anis...
sebab dia lecturer yang bagus..

pandai ajar english and betulkan granmmar aku...

Miss Sarah pun sama...

baik.. cantik... and good lecturer too....


harap2 MATH and BEL dapat A.. begitu juga CTU...

takut sangat kalo pointer aku low..

dahlah haritu dah kurang dari 3...

huhu


nak dapat cgpa 3 kena dapat 3.2 at least...


entah dapat masuk dalam dean list ke tak la kan....

macam tak je...

dah pudar rasanya semangat yang awal2 aku dapat...


waktu mulanya sem....



semua....

doakan aku ye..


skang ni pun aku just study skit2 jer...

harap2 esok aku akan study lebih lagi.....


This entry was posted on Tuesday, April 14, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting