Pewaris: akhirnya muncul  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

KITTY AND THE KITTENs

hallop, satu hari ni akunak cerita apa yang terjadi semalam,
nak tau, Kitty[kucing peliharaan family aku] sudah melahirkan anaknya 2 Ekor yang bewarna Hitam berjalur. Kucing parsi lagi tu..

Dan itu Xder paper pun, yang aku nak ceritakan ni, KITEORANG SATU FAMILY TAK TAU KUCING TU MENGANDUNG, serius. tetiba adik aku jerit panggil mak aku cakap kucing beranak dalam sangkar dia. habis semua berkerumun kat sangkar kucing aku, sampai abang aku yang ada kat kedai bawah pun naik nak tengok. Yelah, kiteorang dah memang ingat kucing kiteorang tu MANDUL AND BERDIABETES DAN SAKIT JANTUNG Sebab badannya yang gemuk, montel, dan mudah terkejut. haha. lagipun cubaan untuk "disatukan" dengan kucing jantan sebelum ni sumer x berhasil dan aku tak pasti saper empunya "ayah" anak-anak kucing tu. haha. ye lah, dah terlalu banyak dah aku dan family aku pinjam kucing jantan saudara-mara dan kawan-kawan punye kucing jantan, tapi x berhasil jugak.. tp my mum ckp tgk kepala anak kucing tu macam kucing jantan yang kawan abang aku punya dan kucing jantan tu meninggal selepas pulang ke rumahnya semula.. xtaulah.. andai ia.. banggalah "arwah" kucing jantan tu.. dah jadi ayah da.. hihihi. tp sayang.. tak dapat dia jumpa anaknya.. lagi satu. aku pelik kucing aku ni xnak lari. still nak duduk dalam bekas taik yang berpasir tu.. even dah tukar dah pasir coz tak nak bagi kuman.. kucing aku ttp nak ajak anak dia dan dia skali duk atas bekas tu.. maybe nak haba kot. then pagi ni, my mum and adik aku gi ambik bekas pasir tu taruk kat luar.. and letak bekas beralas kain bagi kucing tu duduk dlm tu ngan anakdia..

heheh

;)

thats All..

2 ekor je pun ok. janji ada pewaris. kekekeke

This entry was posted on Friday, December 19, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting