Ada Apa Dengan Industri Hiburan Malaysia?  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Tadi aku gi usha youtube then aku banyak jugak view video tentang artis malaysia, namun aku rasa kesal.. bukan kesal dengan artis.. tapi kesal dengan segelintir wartawan, rakyat dan sesiapa saja yang terlibat dengan hal ini yang asalnya dari MALAYSIA.

Kenapa?
aku sedih apabila ada video didalam youtube yang mempamerkan tajuk "pabila siti speaking", dan aku pasti sudah ramai yang menontonnya kerana views yang dapat dilihat melebihi 500,000 views. isk3. kenapa perlu menghebohkan tentang hal sebegitu, andai kata Siti tak pandai speaking pun, at least dia berani jawab in English even tersekat-sekat. korang pun bukan pandai sangat speaking, kalo GCE O-Level dapat A xperlah jugak nak berlagak. ni stakat D and C pun nak judge orang. baik TUTT... kakkaka[maaf Statement ini hanya untuk yang terasa saja.hik3] and btw, apa salah ke kalo someone yang famous tak kisah lah melalui apa cara dia famous ; perlu ke dia pandai ENGLISH? pandai English kita "DIPERTABATKAN" ker? kalo kita asyik mempertabatkan English, sampai Bahasa Melayu pun terumbang-ambing. aku pun x pandai sangat bahasa-bahasa ni. tapi aku tak mengata those who cannot speaking INGGERIS ni..

malas nak cakap banyak. korang fikirlah sendiri..


//**atleast harta Siti Nurhaliza banyak dari ngko. tut..

This entry was posted on Sunday, December 14, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting