Day After Semester  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Well, hari ini, kelmarin dan mungkin esok, Kuala Berang still akan dirintihi dengan titisan hujan..
kakiku kini sudah menjejak halamam perindu.. halaman ku.. kampungku.. biarpun di tengah arus desa, namun harus ku bicarakan bahawa di sinilah kampungku.. di tengah hiruk pikuk manusia mencari rezeki... di simpang tiga.. di tepi jalan besar...

aku mula bertolak dari stesen bas kangar menaiki Bas Ekspress SP Bumi tepat jam 8.pm and perjalananku.. not bad.. tp adalah 3 kali bus aku rosak.. dan aku masih igt .. ketika bas aku rosak di tepi bukit.. aku terperasan ada kelipan cahaya yang amat laju bergerak di tepi tebing.. aku pasti.. penumpang di sebelah aku juga perasan, tapi hanya mendiamkan diri.. aku pun x beramah mesra dengannya.. arghh... lupakan.. usah difikirkan. aku teringat akan Beriman Kepada Malaikat, di radio atau di paper tadi aku ada terbaca, mengapa perlu terkejut pabila ternampak "benda" macam tu, sedangkan kita sendiri harus beriman kepada mailaikat, bukankah malaikat itu tidak kita nampak dan ghaib.. argh.. apa-apa saja. aku pun xnak bercakap mengenai agama, walhal aku sendiri tidak arif dalam bab agama.. bahaya memberikan fakta mengikut pandangan pemikiran, nanti terpesong jika kita masih belum kebal akan hal agama.

bab seterusnya, aku still blum jumpa with all my bestfrens, amar pi perlis, g u aku.. ada hal palapes katanya, sheikh and fahmi maybe dah lama balik, and i call them before; they are shopping at HOCK KEE SENG! huh. what the hell they are leave me; but apa nak dibuat, i baru balik. kekekek, Badrul plak maybe x balik, dak matrik x cuti lagi ; x silap i dorung just start a new sem. hoho

kaunselor a.k.a abg aku razeef dah berbaik ngan aku; aku jugak yg salah kot, marah kat dia sbb ceramah agama kat aku. buts dia ok actually; selalu bagi nasihat kat aku.. make me feel good, tenang bila dia ada, selalu bagi aku inspirasi.. macam gf aku plak..

wiya plak makin menjadi-jadi.. entahlah..gf yg paling lama bertahan ni. sekarang ni dia tengah spm. entahlah. datang angin kot. tetiba msg ckp aku x serius dgn dia. hello, if i x serius ingt i nka jaga hati u ker? i nk puji u ker? i respect u because u dpt menguasai hati i ok! huhu.. exam tu buat bebetul.. cakap nk breaklah, itulah.. kan i break bebetul u menangis plak nanti.. btw. u better concentrate on ur exam first , k Ibu!!!

suzairi plak? ohh.. dia telah lama luput dalam ingatan aku. dah dasar penggila sex kot! lantakkolah. tp xper. aku akan biarkan ko mengharap dan mengejar sesuatu yg x pasti. aku terlalu bodoh memberikan kau kasih syg. . dendam ku masih belum berbalas. !

This entry was posted on Friday, November 21, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting