Pagi yang gelap, Petang yang indah..  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Pagi sabtu, 23 August 2008.

aku pergi ke K.t dengan taxi, malas rasa hati nak drive. dahla busy gile. jam sana sini. ;(
sampai k.t aku gi Celcom centre, what the fucker! aku still underage so xleh subscribed celcom broadband. "Adik tunggu bulan 11 yea, baru boleh." kata kerani tu ke aku. kwang x333.

then aku gi KFC, wat assignment csc125 (bosan gile nak tunggu kul 3ptg.)
tapi, assgment scs125 tu aku dah siap lama[opss. soalan 1 je aku x taw nak buat. yg laen dah settle. hik33].

kul 2.00 ptg aku gi cc, surfing internet. what the shit ugly bitch betina kerani cc tu. muka haprak, buat "mecok" ngan aku. aku ni pun jenis so rude[so what? ]. last2 masar bayar tu aku baling je duit RM3 [3 helai Rm1] atas muka betina tu..! terpana sial betina tu, then aku blah sambil tersengih[nada "huhh.."] + buat mata jelingan maut aku. pergh.padan muka ko betina sial! tgk sapa lebih biadap. haha. puas hati aku. so lain kali jgn main tunjuk hebat! dah nama kerja low standard tu wat cara low standard. bukan nak hina, tapi hormat customer k. aku pun ada family business gak, tp x sesial ko betina hanjing! pleaseee...

then kul 3.00-3.32 aku tunggu k.hearts aku depan bank islam. walaupun dia lewat xper. aku faham. dia pun letih. seminggu outstation. huhu. ni pun oklah dia dah mintak balik awal 1 hours (hour jer? takper..) ..

kul 3.34, aku dah prasan kete dia. hehe. rindu sgt2... then i gi kolej dia jap.. stay bilik dia and have some fun. mish u so much. then kul 6ptg tu, dia tolong hantar aku balik sampai rumah..
missh u so much. jangan tinggalkan b erk... muah..

Love Story of me.[paragraph bawah jer..]

This entry was posted on Sunday, August 24, 2008 and is filed under .

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting