Lelaki itu aku.  

Posted by: Fakhrul Zakry

Kalo kat sekolah dulu aku macam nerd.

jarang main Sukan, selalu ponteng time PE.

Sebab tu aku agak gemuk skit skang.

bila aku tengok  body aku kat cermin, rasa nak work out jer.

nak jadi ala-ala body builder gitu,

tapi taknak sampai berkentul-kentul seluruh badan,

cukuplah ada 8pack di perut, nampak muscle di lengan.

tergoda ladies nanti.

muka aku pulak huduhlah sangat.

tapi dalam picture nampak comel dan hensem dan kacak. OPS

kalo dalam WEBCAM lagi lah sexy, macam ken hirai . cair saper tengok cam aku.

kalo dalam Tagged, ramai offer jadi model.

tapi aku jujur, aku cakap aku rendah. pendek, gemuk.

dorang cakap takper. tapi terus aku cakap:

tinggi saya bawah 170cm.

terus dorang senyap. ok. saya faham. dah biasa.

 ab_youdontknow54

Ada jugak user cakap saya sombong.

saya mengaku saya jarang layan message.

bukan jarang lah. banyak jugak. tapi just for orang-orang terdekat sahaja.

mungkin perkara sulit.

Tapi, konklusinya, saya takkan membalas message-message bodoh :

nak berkenalan, nak sex, nak no hp, nak kenal dengan dekat. nak tau nama penuh, nak tahu umur, nak tahu status.

itu semua ada di tulis di profile saya ; myspace,tagged, facebook.

lagi satu, saya tidak benci pada muka si hodoh, muka si cacat.

saya penyanyang ok. saya sensitif. saya agak tak boleh tengok orang dalam kekurangan. itu saya.

maka,

tunjuklah muka anda dan jangan diganti dengan pics supermodel,faker, pics cartoon, pic pokok. maaf bodoh. saya takkan layan species macam ni. (serious.)

hantarlah beribu message, mungkin di ignore atau paling kurang balasan ini yang anda diterima:

sorry, not interested. bye

so, sesiapa yang pernah kena tu harap fahamlah.

lupa, ayat di atas juga di balas kepada sesiapa yang nak berkenalan dengan penggunaan ayat yang bodoh.

Saya pun tak terkecuali buat silap, tapi itulah manusia. saya tak kejam jugak. tapi bila message dengan bahasa yang sopan dan “santun”, pasti akan tergerak hati ini nak keep in touch with you. so guna bahasa yang elok.

bukan jenis saya guna ayat ; beb, hang, woi, ko, etc..

memories_by_night_fate

pengunaan di atas hanya kepada orang terdekat sahaja.

so, i prefer pengganti nama ; i, u, awak, or (name).

saya pun tak terkecuali memberi gangguan seksual kepada users. bukan yang baru kenal dan ladies yes.

hanya orang yang boleh menerima dan rapat dengan saya sahaja.

sekadar gurauan yang sengaja. ok. dan saya tak suka diberi ganguan seksual jika saya tak kenal orang itu. mungkin anda akan dibidas dengan kata-kata kesat jika anda meneruskan perbuatan itu.

Kenapa pics saya banyak sexy?

saya pun tak tahu di mana sexy itu, adakah bila saya snap pic without wearing cloth dan tak nampak tetet pun dikira sexy bagi anda. Wau, jika jawapan anda ya. taste rendahnya.hehe.

bagi saya itu perkara biasa. unless sehingga saya merasakan pic saya itu boleh menimbulkan kontroversi.

So, sehingga hari ini, banyak pics sexy tak berbaju saya sudah didelete di facebook kerana hal ini dan

Awas, pics saya tak berbaju juga telah tersebar di laman sosial yang tidak bermoral(bukan semua) dan yang paling menyedihkan, ada yang menyamar menjadi saya !.

Sungguh, tidak kusangka diri ini mempunyai asset macam artis.

This entry was posted on Wednesday, June 10, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting