Kucing "Parkinson"  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

Does this cat have Parkinson's Disease?

ok, let me explain details;

Firstly, this cat(picture) is the cat that i found at the stall tepi jalanan (what the rubbish english i use!).



yang pentingnya kan,


bila aku makan kat gerai tu, then kucing ni bergegar-gegar , berjengkek-jengkek berjalan menyebabkan aku tak lalu makan, serius; aku tak tahu nak explain perasaan aku ni sama ada aku jijik, kesian atau tak berperasaan. (Makhluk Allah , so wajib sayang miaw tu ok).



kesian sangat. kalo bagi makanan kat dia pun tak tahu whether dia dapat survive. Yelah, kucing "bertenaga" selalu berebut makanan dengan kucing BKU(binatang kurang upaya) ini.

This entry was posted on Wednesday, June 03, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting