Kampung Halaman Saya  

Posted by: Fakhrul Zakry in

 

Assalamualaikum kawan-kawan .. hehe skema sangat tajuk kan. rindu plak aku masa zaman sekolah rendah.. Teringat kenangan aku kat sekolah cina aku. hehe.

well. sini aku nak cerita sikit tentang kampung yang ada kemajuan ni. haha. dulu masjid kat kampung belah ayah aku kayu jer.. Tapi bukanlah hampir nak runtuh! Over!

Then. selepas hampir 6 bulan tak pergi sana and last aku pergi, aku bulan 12 kot. time tu solat jumaat dekat surau yang di UPGRADE jadi masjid sementara kot. sempit gile. Then baguslah sekarang. tapi yang aku tak tahan technology tu. haha. siap LCD macam masjid kat rumah aku. ADA KEMAJUAN +++ . “good” dalam hati aku bermonolog.  aku menjeling kat adik aku time dia masuk masjid.. terus terukir senyuman kagum.. but i still rasa yang masjid tu kecik even still ada ruang kat luar.

lepas tu, aku balik umah. bawak laptop and coverage 3g cam ok tak nak ok jer. tapi still leh online la.

DSC00338

   

DSC00337[3]DSC00340[6]

gambar markas BN, mentang-mentang lah kawasan ni PAS conquer, segera korang hancurkan Markas BN yer.. Hurt !

DSC00341[4]

This entry was posted on Saturday, June 06, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting