Pendedahan Tiga Sekawan  

Posted by: Fakhrul Zakry

haha.

Topic nye amat hot!

tapi kisahnya is about perjalanan aku, sheikh dan Fahmi ke Kuala Terengganu saja. HAHAHA.. Sempena Cuti Semester ni, Kiteorang decide nak pi enjoys semenjoysnye untuk menghilangkan kegiangan rindu asmara pada KUALA TERENGGANU yang hampir 4 bulan tidak dilanyak!


dari kiri; chaero(fahmi),anney(sheikh), hensem(fakhrul)..kekeke


selepas berhempas pulas forcing kaki ini berjam-jam di Giant and Mydin Mall, Kiteorang naik taxi ke Pusat bandar Kt RM10.00. Saya masih tak tahu kenapa taxi masih mengenakan charge yang mahal even minyak dah turun!

INI TIDAK ADIL! SEBAGAI PENGGUNA SAYA PERLU REPORT DEKAT TRIBUNAL OK!! SAYA NAIK JUARA KUIZ PENGGUNA OK! (promote)


Then, Selepas habis pi Arena usha selipar and kasut, kiteorang pi makan KFC. habis jugak aku makan kfc, yelah, aku ni skang musim diet and tengkak aku luka la.. sampai today masih LUKA BERDARAH ala-ala LAGU 80-an dulu tu.. hehe


Migrainku makin menghilang, sekarang pun makin rasa lagi letih2 dan lenguh2 di bahagian belakang kepala aku, pergi clinic pun macam biasa je, yelah. DOCTOR GANTI RUPANYA. Doctor yang selalu rawat family aku tak ada, maybe dia pergi lawat his son yang sedang pursue study Medic di Oversea Kot.


model Tuala yang bakal membuat
PAKCIK,AUNTY,MAKCIK, DATIN, PUAN SRI,ANAK DARA,ANDARTU GELABAH..


time nak balik tu, kiteorang menunaikan solat di masjid putih(aminn...hehe). Then Parent sheikh a.k.a ZEROWAN /ANNEY 's datang menjemput kiteorang sebab dorang ada tujuan yang perlu diselesaikan(tak perlu bagitau korang kot. x penting pun. letih jemari ni type tau.hihi)





aku.KFC.kenyang


aku.anney.

aku.crop


This entry was posted on Saturday, May 30, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting