Matahariku  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

matahariku?
hehe
saja je tajuk tu aku tulis, sebab masa ni aku tengah dengar lagu matahariku dari agnes.. slalu sedih dengar lagu ni. so feeling sangatttt..

:(



ok, berbalik apa yang aku nak tell uolls,
tadi jugak aku baru je habis chat with engineer system or development kot.
Its ok. just tadi aku byk borak about programming,
about carrier,
about "best ke jadi programmer?",
about Programming languange...


banyak jugak input yang aku dapat dari En.Fakhrul

haha..
mesti korang nak tau kan dari mana aku jumpa website dia..


tadi aku try search fakhrul kat google, mana tau fakhrul.com dah expired. aku nak beli. hehe

then aku terpandang la fakhrulz.com

kau usha-usha page ni, then aku nampak macam ada coding yang dia tulis dlm blog dia..maybe senang nak rememorise kot.

nak tengok muka dia ker?

OKAY..



//pic diambil tanpa kebenaran dari friendster dia. hehe.. sexy lagi tu. tgh mandi. jgn mare.


This entry was posted on Tuesday, May 19, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting