Cuti Semester..  

Posted by: Fakhrul Zakry in ,

hello sumer. skang ni aku dah sampai umah. happy dan bersyukur lah sebab dah selamat sampai nak jumpa family aku. even all my sister xder kat umah, but its ok! kakak SUlong aku practical kat Kelantan, my second and third sis plak ambik shortsem.. ohh. so bored!

tadi aku sampai trg aroung 6.00 am and then aku cari toilet hampir HALF AN HOUR! aku pun pelikla hawat toilet yang slalu aku guna kat stesen tu lembab sangt bukak. aku plak x tau yang depan sana tu ada satu lagi tandas. ohohoh. then lepas pi toilet aku jumpa ngan thirah jap. my coursemate kat uitm :).. cepat gile dia pi jalan2.. jeles aku. hahah.. well dia datang trg with her dad and dad dia ada meeting and hal's kot.

then lepas habis borak-borak ngan tirah pasal dia cari tempat nak wifi aku pun pergi kat stesen taxi.. malas aku nak tunggu bus.. letih and im so sleepy sebab dalam bus tak boleh tidur. ada makcik tidur "berkeruh"(dont know corrct the spelling) kuat giler!!! seriously.. aku ingat laki dia yang bunyi kuat giler tu. rupanya BINI dia.. OMG. so.. (tak terkata).. aku just berpaling sambil lihat mulut aunty tu terngaga besar gile. yg pelik nye laki dia tidur senyap jer.. ohh. apa2 lah.. janji aku dah sampai umah. haha.. sampai umah aku salam ngan my mum and tsrmpak with my bro yang dah naik kete nak antar adik aku gi sekolah. masuk bilik aku pun TIDO.



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....



sampai kul 9 am aku pagi.. my mum ckp my dad nak jumpa. and aku kluar trus salam with my dad.(aku x salam lg with my dad sbb my dad tengah tido waktu i sampai.)

then i pun mandi.



brrrrrrrrrrrr........(bunyi air bilik mandi..hehe)



lepas mandi aku online facebook,myspace,tagged,fster.. and sumer social networking website yg aku ada. heheh..


lepas siap bermake-up and bergaya" habis tang semat"(hensem)..

aku pun turun and my mum ckp my dad nak ajak i pi k.terengganu teman dia..

aku pun pi lah k.t around kul 11 am..


see.. letih siot......


then. kat kt aku ikut jer my dad........


aku balik umah plak kul 6.00 pm.

then aku pun lepak ngan amar, and badrul..

borak sambil bertopickan exam, life, and everything...


omg.. now dah kul 11.00 pm.. ingat nak pi umah sheikh .. but rasa malas nak drive... esok2 je lah aku jumpa dia.

ok babes.

go first.

muah baby! heheh

This entry was posted on Wednesday, May 13, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting