Khas Buat Rabiatul Adawiyah  

Posted by: Fakhrul Zakry in

korang sumer mesti tertanya-tanya kan saper wanita ni..
terus terang aku katakan.. dia antara wanita yang pernah aku paling cintai.. cintaku padanya lebih utuh dan kasih sayang yang aku ingin berikan kepadanya mungkin lebih dari segala-galanya.. lebih dari semua wanita yang pernah hadir dalam hidupku..
tapi..

aku tidak pernah berjumpa dengannya.. pelik bukan? aku hanya mengenalinya melalui sms, call, myspace, friendster.. dia terlalu baik buat aku..
sempurna.. biarpun aku pernah rasa rimas kerana kasih sayang nya terhadap aku yang agak "besar", tapi aku biarkan saja. dan adakalanya.. memang sengaja aku sakitkan hatinya.. nak tengok dia merajuk.. marah.. dan paling aku tak tahan kalo dia hantar voice sms sedih sambil nangis.. masatu baru aku takut sangat.. takut dia pergi tinggalkan aku... tapi kesudahannya.. aku yang meninggalkannya.. sedih bukan kisah aku..

aku terpaksa lepaskan dia kerana kebaikkannya.. wiya.. seriously abang cakap.. abang tak dapat nak terima wiya kerana abang seperti tak layak langsung dengan wiya.. wiya terlalu elok dan sempurna buat abang.. abang sengaja menyakitkan hati wiya supaya wiya lupakan abang.. tapi abang silap.. wiya masih seperti dulu.. baik.. dan pemaaf..
abang yang jahat sebab maki wiya.. abang tahu , abang telah menunjukkan kedayusan abang pada wiya.. terus terang abang katakan.. abang masih
sayangi wiya.. tak pernah ada wanita yang terlalu menyayangi abang seperti wiya.. abang harap, andai kita memang tiada jodoh.. abang doakan wiya dapat kekasih hati dan peneman hidup yang soleh dan baik ok.

dan kat sini juga abang nak ucapkan tahniah buat wiya sebab keputusan SPM agak Cemerlang actually.. abang pun tak sehebat tu.. hehe..seriously.. abang dapat sikit jer. (harap wiya tak marah sebab abg bohong kat wiya.. abg bohong result abg tu supaya wiya study tau!) dah sekarang wiya dah excellent kan? kan bagus.
nanti dah masuk u, jangan main-main macam abang tau.
ni ikhlas ni dari abang kalo wiya baca tau!


satu perkara yang abang perasan masa kita "bercinta" dulu.. selalu wiya hadir tepat pada masanya.. wiya selalu ada dikala abang sedih.. abang terlalu rindukan wanita seperti wiya.. kadang-kadang
abang tersenyum sorang bila teringatkan wiya.. ingat tak masa abg accident masa drive kereta sport papa abang, abang rasa tenang sangat masa call wiya.. wiya, you are one of the special woman in my life. then lepas kita beberapa hari break tu.. wiya msg abg kan.. masa tu abg accident.. masa tu abg nangis.. nangis sebab accident terok.. nangis sebab wiya.. kenapa wanita ni yang hadir dikala abang sedih dan perlukan seseorang..

tapi..


sayangnya.. semua tu tak kekal kan.. kita pun macam dah jauh.. wiya nanti mesti akan pergi jauh kan.. abang harap wiya akan jadi wanita solehah..
lagi satu abang lupa.. dulu wiya selalu gerakkan abang kan.. wiya suh abang solat kalo tak solat lagi.. wiya macam dah isteri abang jer... sorrylah.. kadang-kadang abang tipu wiya cakap abg dah solat.. tapi belum actually.. hehe. wiya.. lagi satu abang lupa nak cakap.. ingat tak no. 019 tu, actually tu no. abang.. abang sengaja x bagitau no celcom tu apda awal nak main-main ngan wiya.. tapi masa abg xder kedit.. abg tpaksa guna no. tu nak msg wiya. tapi abg x ngaku tu no, abg. abg ckp tu no kawan abg.. maafkan abg.. masa tu wiya cakap tentang family wiya.. wiya nak beli topup pun susah, and kadang2 takde duit.. sebab tu abg xsuh wiya balas ke no. tu.. dari situ abang teruskan penyamaran abg sebagai "kawan abang", maafkan abang....

abang tak tahu lagi nak
ungkap apa..terlalu banyak kenangan kita bersama.. wiya hadir tepat pada masanya dulu..abang harap wiya bahagia k.. dan ucapan abang: tahniah abang ucapkan pada wiya sebab dalam result cemerlang k! syukurlah k.. abang tahu wiya mampu.. see.. kan dah dapat.. walaupun sumer tak A, janji sumer ok kan??..

regards dan yang pernah menyayangimu,
Fakhrul



ps: ni lah dia wiya:

This entry was posted on Thursday, March 12, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 ciuman

thanks...i know the truth now...but i wish i could rewind the time where we both still together...anyway..i still keep my heart to u..:)

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting