Gymnasium untuk pertama kali  

Posted by: Fakhrul Zakry in


halloOoo.


firstly, aku tak nak mulakan dengan my main topic, now nak cakap yang test akaun aku amat mendukacitakan. sedih. entahla dapat baper.. harap-harap ok..

secondly, sengatan charlie yang kat leher aku ; alhamdulilah.. semakin sembuh..
skang ni just ada tanda-tanda merah jer.. [memang aku gila2 take care tu..]



and THIRDLY, aku nak cakap tentang main topic aku.. today.. buat pertama kali nye aku pergi ke gymnasium Uitm Perlis.. hahah. kinda funny. x sangka aku akan pi gym..
tapi apa nak dibuat.. semangat nak kurus and bikin body membuatkan perasaan malu and humble aku tu hilang terus. hehehehehe

ohh. btw, aku pi gym with abang senior aku, sham; budak engineering, part 6. oklah. body dia pun ok jugak.. skang dia susah-kipas-mati-teramat-sangat nak bikin pack-pack and shaper kan lagi shape yang sudah ada. hehe..

ps//:

1)tadi aku timbang weight aku 69Kg, entah betul ke x.. confuse.. always sblum ni 71.9Kg. hehehe
2)tak lupa juga. esok adalah hari lahir akak tersayang aku, Normaizatul Nabihah yg ke 21st. ;x. dah besar da akak aku. hehe..
3)dan esok juga hari lahir abang senior saif aku.. lama seyh x jumpa dia ni. busy sungguh.



*sesiapa yang berkeenaan, selamat hari lahir & selamat hari lahir!!!*

----------------------------------------------
tunggu body aku jadi gini, and korang ternganga. hihi

=====

sketsa:

Gym'll fix it for these women[full hijjab.]
very admiring them lol

This entry was posted on Saturday, February 21, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting