Jujur  

Posted by: Fakhrul Zakry in

kehidupan ini seharusnya kita penuhkan dengan sifat kejujuran..

dan..

Erti kejujuran itu teramatlah luas... ianya meliputi semua aspek..
samaada kejujuran diri sendiri..

kawan..

keluarga..

dan mungkin jua...

kekasih hati...


dan kadangkala.. pabila kita bersama kekasih hati..

kejujuran seringkali hilang dek ingin menutupi kepuasan hati....

dan cintaku...


aku hanya inginkan kejujuran dalam perhubungan ini...

bab lagu Radja- Jujur



Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta

Tinggalkanlah aku

Bila tak mungkin bersama

Jauhi diriku lupakanlah aku

O... Ho... O... Ho...




Jujurlah padaku bila kau tak lagi suka

Tinggalkanlah aku

Bila tak mungkin bersama

Jauhi diriku lupakanlah aku

Selamanya



mugkin benar maksud lirik ini..
andai kata mencintai tetapi tidak dipenuhi dengan kejujuran..
apa gunanya hubungan itu..
sekadar penipuan untuk memenuhi nafsu..


//




Jujurlah padaku bila kau tak lagi suka

Tinggalkanlah aku

Bila tak mungkin bersama

Jauhi diriku lupakanlah aku

Selamanya


This entry was posted on Thursday, January 01, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting