Diari jiwa 31/8  

Posted by: Fakhrul Zakry in

Salam Merdeka Malaysia!!

Selamat Hari Jadi Malaysia ke- 51..

maafkan daku tidak mampu bangun bersama untuk menyemarakkan kemegahanmu...

....

hari ni pun aku still demam.
so sick of love song..

aku sedih sangat...
jika benar kau mahukan perpisahan..
mengapa kau hantar message kepadaku lagi!!

bukankah kau ingin aku melupakanmu!!!!

bukankah kita berdua tidak serasi..

bukankah kita sudah clash..
sudah hancur luluh hatiku kini kau ingin memujukku kembali..

sayang...

tolong jangan siksa b macam ni..

tolonglah..

hentikan sandiwara mu..

even i still love u..
but i think..
i should let u go by now..


terbanglah sayang..
jika dulu kau mahukan kebebesan..
dan kini aku berikan kau kebebasan..
dan

maafkan aku kerna tidak mampu membahagiakan hidupmu...

This entry was posted on Tuesday, September 02, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 ciuman

Post a Comment

Advertisement











Super Spy


advertisement



Malaysia Web Hosting